پذیرش سفارشات نوشتن مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی

داوری و پذیرش مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی

پذیرش سفارشات نوشتن مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی

داوری و پذیرش مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی

داوری و پذیرش مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اساسی ترین مسئله در تعیین اینکه آیا درب به عنوان وسیله ایمنی در نظر گرفته شده است مربوط به طراحی ذاتی است که توسط سازنده هر سیستم درب خاص ایجاد شده است. درب های برقی و نیمه اتوماتیک انواع مختلف آن مثل درب اسلایدینگ یا درب اتوماتیک کشویی،کرو یا منحنی ،ریولوینگ یا گردان در سراسر جهان وجود دارند .

اکثر مردم روزانه با برخی از انواع ورودی های خود کار می کنند. استفاده بی نظیر از اکثر سیستم های درب  از سوی کاربر رخ می دهد. باز کردن درب اتوماتیک ویا برقی به شکلی است که به خودی خود باز می شود ولی در دربهای نیمه اتوماتیک باید با فشار یا کشیدن  دسته ویا کلید درب را باز نمایید. تعاملات با دربهای مختلف برای اکثر افراد رایج است و معمولا ارزیابی اولیه ورودی ها به طور فوری توسط کاربر انجام می شود.

اولین واکنش منطقی هنگام نزدیک شدن به درب این است که من باید با عبور از درب وارد ساختمان شوم. انتظارم این است که این دروازه اتوماتیک یا غیر اتوماتیک است زیرا در طول زندگی من این نوع درب را در بسیاری از نقاط دیگر دیده ام. من یک حافظه ذهنی ذخیره شده بر اساس تجربیاتم از برخورد های قبلی با دروازه ها داشته ام که ویژگی های خاصی از نظر ظاهری داشته اند.

ثانیا، من می توانم  انتظار داشته باشم که چگونه باید درب را به روش خودم باز کنم. اگر در عرض چند سانتیمتر از درب  هیچ عملیات اتوماتیکی شناسایی نشده باشد، مشخص میشود که درب به اعمال فشار من برای کار و حرکت از طریق آن نیاز دارد.

 

هنگامی که هر یک از این دو گزینه تعیین می شود، من به عنوان کاربر متوجه نحوه دسترسی به منطقه دلخواه می شوم.

CUES VISUAL نوع درب را نشان می دهد.

نشانه های بصری که معمولا نشان می دهد که درهای غیر اتوماتیک شامل دستگیره های درب، دستگیره ها یا تجهیزات سخت افزاری  هستند. اگر برچسب های جهت دار مانند PUSH یا PULL در درب وجود داشته باشد، به طور کلی سرعت آن را افزایش می دهد که کاربر می تواند وظایف شخصی را برای عبور از درب تعیین کند. از سوی دیگر، اگر درب به طور خودکار به محض نزدیک شدن به آن باز می شود، دانش من ذخیره شده از حافظه منجر به حفظ سناریوهای گذشته می شود، جایی که من با موفقیت بدون نیاز به لمس درب ها را باز کردم.

در هر موقعیتی، تصمیمات شخصی براساس سرنخهای بصری، به نوعی از تعامل با درب میرسد که باید از آن عبور کنیم.

این که آیا درب ورودی باید صورت اتوماتیک یا به صورت دستی باشد یا خیر، ما در بعضی موارد عادت داریم انتظار داشته باشیم پارامترهای خاصی برآورده شود. این پارامترها شامل مفاهیمی است که هر دربی که ما استفاده می کنیم عموما دارای کارکرد مناسب باشد. اکثر افرادی که از درب استفاده می کنند آگاهی از احتمال صدمه شخصی از یک درب خراب را ندارند.

درب های اتوماتیک یا درب های دستی کدام امن تر است؟

تعیین اینکه کدام درب امن ترین است، دشوار است. مشاهدات من به عنوان شاهد کارشناسان درب، این است که در هر مورد، متغیرهای مستقل زیادی وجود دارد که هیچ گرایش یا علایق تکراری خاصی وجود ندارد که بتوان هر مقایسه قطعی را انجام داد.

تولیدکنندگان سخت افزار درب محصولات خود را توسط آزمایشگاههای آزمایشی مستقل ارزیابی می کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها قبل از ارائه خدمات عمومی به استانداردهای امنیتی رسیده اند. آزمایشگاه های  مستقل این دستگاه ها را عموما   تأیید نمی کنند و یا طراحی را قبول نمی کنند تا زمانی که عملکرد به طرز معقولی از حداقل استانداردها فراتر رود.

با توجه به مجموعه خاصی از الزامات، قرار دادن محصول و محل نصب درب اتوماتیک تبریز، سیستم دربهای خاص ممکن است سطح عملکردی بالاتری نسبت به سایرین ارائه دهد. با این حال، به طور کلی، نرم افزاری وجود ندارد که هر دو نوع درب، درب اتوماتیک تبریز یا دستی  بتوانند مناسب و ایمن باقی بمانند . اگر یک درگاه برای عملکرد مناسب باشد و به  استانداردهای صنعتی برای طراحی برسد، هر دو درب دستی و اتوماتیک انتخاب قابل قبول برای استفاده عمومی است. اگر درهای دستی یا اتوماتیک به درستی نگهداری نشوند، هر دو این گزینه به طور بالقوه خطرناک می شوند.

 

در مورد باز کردن جایی که اشیاء سنگین  به طور مرتب از آن عبور می کنند، مانند یک محفظه بزرگ جعبه فروشگاه، درب های اتوماتیک که به درستی کار می کنند ممکن است انتخاب خوبی باشند.

سقف متحرک تبریز

سقف متحرک تبریز محصولی پیشرفته و کاربردی برای فضاهای باز با امکان کنترل دما و نور محیط می باشد. این نوع سقف ها برای مکان هایی ماند کافی شاپ ها، پوشش استخر های رو باز، هتل ها، بالکن، روف گاردن و… بکار می رود. این نوع سقف ها امکان استفاده از فضا های قابل استفاده در تمامی فصول را بدون در نظر گرفتن شرایط دمایی محیط به شما می دهد. یکی از خدمات ما بعد از درب اتوماتیک تبریز ، سقف متحرک تبریز می باشد.

سقف جمع شونده پارچه ای یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی است که با کمک موتور برقی کار میکند و درست مانند سقف یک ماشین کروکی باز و بسته میشود. سقف متجرک پارچه ای ، پوششهای مقاوم در برابر باران، آفتاب و باد را برای انواع تراس و بالکن ارائه میدهد. به دلیل بهره بردن از تنوعی مناسب در اندازه و طراحی میتوان پارچه ای در انواع محیط های بزرگ و کوچک استفاده کرد. سقف های اتوماتیک پارچه ای با سربلند بیرون آمدن از آزمونهای بسیار دشوار در کنار تجربه ی عوامل تولید وعده ی کیفیت بی نظیر و راحتی منحصر به فردی را به شما میدهد.

این سقفها در هنگام باز بودن در برابر نور شدید، بارانهای سیل آسا و باد محافظت میکنند. وقتی بسته باشد، به شما امکان لذت بردن از آفتاب را بدون حس ابری بودن میدهد. ساختار خود متکی این محصول حتی در برابر بادهای شدید هم به خوبی مقاومت میکند. موتور برقی تمام زحمت باز و بسته کردن سقف محافظ ِ ضد آب را میکشد. سقف متحرک تبریز یکی از بهترین ها می باشد.

راهبند تبریز :

امروزه راهبند ها کاربرد بسیار مختلف و متنوعی دارند. در کنار ساختمان ها، پاساژ ها، خیابان ها، پیاده رو ها  و… مورد استفاده قرار می گیرند. راهبند تبریز عمدتا در خیابان ها و برای کنترل رفت آمد مورد استفاده قرار می گیرد. راهبندها جنس های مختلفی دارند. جنس های ایرانی، آلمانی، ایتالیایی و ترکی در بازار به وفور یافت می شود.

ما تلاش خواهیم کرد شما را با انواع مختلف راهبندهای ایرانی آشنا کنیم. راهبند تبریز بهترین و به صرفه ترین ابزار برای کنترل ورود و خروج می باشد. راهبند تبریز یکی از بهترین راهبند ها می باشد.

جک بازویی و جک پارکینگی:

تعمیر جک بازویی تبریز و جک پارکینگی تبریز شامل خوردگی چرخ دنده برنجی جک بازویی ، تعمیرات سرویس و نگهداری ، کد دهی و کپی ریموت کنترل جک برقی پارکینگ ، از جمله برند های موجود در بازار ایران می توان به برندهای ذیل اشاره نمود : توسک ، فک ، بتا ، بنینکا ، بی اف تی ، زومر ، فراز ، فادینی ، لایف ، وی تو ، پروتکو ، کامه ، کوچی ، محک ، یوتاب ، تکنما ، الکتروپیک ، آپریماتیک ، نایس ، کویکو ، کینگ ، لیفت مستر ، تائو ، پاورتک Tousek , Faac , Beta , Beninca , BFT , Sommer , Faraz , Simaran , Fadini , Life , V2, Proteco, Came , Cucci , Mahak , Utab , Taknama , Electropyk , Serai , Sea , Dea , Aprimatic , Nice , Quiko , King , Liftmaster ‘ Euromatic , Tau , Powertech
اجزا اصلی تشکیل دهنده جک بازویی :
۱. موتور الکتریکی
۲. بلبرینگ ها
۳. چرخ دنده ها
تعمیرکار جک پارکینگ ، سرویس و روغنکاری از مواردی است که باعث روان و بدون صدا کارکردن و طول عمر بالا می شود.

مزایاى استفاده از درب‌هـاى اتوماتیک شیشه اى

  • سهولت در تردد
  • صرفه جویى در مصرف انرژى برودتى – حرارتى از ۳۵ تا ۵۰ درصد سالیانه
  • امکان استفاده از حداکثر فضاى موجود
  • بهره مندى از خدمات ویژه جهت مکان‌هـاى خاص مانند بیمارستان‌هـا، درمانگاه‌هـا، مراکز توانبخشى و معلولین و …
  • کیفیت و دقت بسیار بالـا
  • زیبایى بخشیدن به نماى ورودى ساختمان
  • بهترین نوع خوش آمد گویى به مراجعه کنندگان در ورود به ساختمان

انواع درب شیشه ای اتومات در تبریز :

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ اى تبریز

یکی از درب های بسیار متنوع درب شیشه ای اتوماتیک تبریز است. این درب ها برای جدا کردن محیط ساختمان و بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و تنوع بسیار زیادی هم دارند. برای تهیه این مدل از درب ها باید ابعاد ورودی و همچنین میزان تردد را در نظر بگیرید. در ادامه قصد بررسی این مدل درب های اتوماتیک را داریم. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید درب شیشه ای اتوماتیک این مقاله را تا آخر مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

ویژگی درب های صنعتی تبریز

از مهم ترین ویژگی های درب صنعتی تبریز می توان به تردد بالا و بدون محدودیت، قابلیت نصب باطری هایی برای زمانی که برق رفته باشد، دارای سیستم خلاص کننده دستی و کلید آن، دارای دو کلاچ مکانیکی و هیدرولیکی، تنظیم سرعت و قدرت از تابلو فرمانی که برای آن تعبیه شده است و داشتن حسگر هایی که مانع حرکت های معکوس و توقف در لحظه برخورد با مانع می شود.

درب های صنعتی را معمولا از مواد زیر می سازند :

  • آلومینیوم
  • فلز
  • ترکیبی از آلومینیوم و فلز
  • سایر موارد بسیار کم

درب های صنعتی کشویی را معمولا از جنس آلومینیوم یا فلز و یا ترکیبی از آن ها می سازند که همان طور که گفته شد برای باز و بسته شدن این درب ها و انتقال قدرت موتور، موتورهایی سه فازی را مورد استفاده قرار می دهند. درب صنعتی تبریز که به صورت ریلی می باشد نیز مانند سایر درب های صنعتی و اتوماتیک، دارای باطری های ذخیره کننده انرژی می باشند که در هنگام قطعی برق بکار آیند.

کرکره برقی تبریز کرکرهایی است که می تواند به صورت دستی توسط کنترل از راه دور، کارت UHF نصب شده بر روی شیشه خودرو یا سوئیچ دیواری کنترل شوند. در مقایسه کرکره های برقی با نوع کرکره های قدیمی، نیازی به اعمال نیروی فیزیکی برای باز وبسته شدن ندارند. بنابراین احتمال رها شدن و بروز خطرات جبران ناپذیر کرکره های قدیمی را نداشته وبسیار مفیدتر از آنها می باشد .

مزایای دیگر کرکره های برقی عبارتند از مواد مورد استفاده در ساختار کرکره ها با انواع مختلف رنگ ها و طرح های مناسب که برای هر سلیقه مشتری و مکان قابل اجرا می باشند. کرکره های برقی از جنس های آلومینیوم، گالوانیزه فومدار، آلومنیوم فومدار و رول گیت و پلی کربنات با استفاده از مواد خام مانند فولاد گالوانیزه و شمش آلومنیوم و پلی کربنات تولید می شوند که این باعث ارائه ظاهری شیک و زیبا می شود.

انواع تیغه کرکره های برقی :

انواع سایبان های برقی تبریز :

انواع مختلفی از سایبان برقی تبریز وجود دارد که قصد داریم شما را با تعدادی از آن ها آشنا کنیم.

سایبان فنری بازویی یا همان سیم بکسلی

دو بازوی اصلی دارد که داخل هرکدام، فنری قرار گرفته که وظیفه باز و بسته کردن را دارد.

سایبان باکسی

این سایبان که به صورت باکس بر روی دیوار قرار گرفته که که در صورت نیاز، باز و در غیر این صورت به داخل باکس، جمع می شود.

سایبان چتری

این مدل از سایبان ها که شاید در معابر زیاد دیده باشید دارای پایه اصلی می باشد که مانند یک چتر باز و بسته می شود، البته گفتنی است که موتور الکتریکی آن در نوع برقی، عمل باز و بسته شدن را ایفا می کند.

جنس درب سریع بالارونده

درب های سریع بالارونده بسیار خاص هستند. جنس عمده این درب های اتوماتیک از PVC می باشد. البته گاهی هم از POLYSTER  استفاده می شود. که از این ها در بدنه درب استفاده می کنند. از این درب برای تفکیک مکان ها و ورودی نیز استفاده می شود. درب اتوماتیک تبریز بسیار گسترده است.

شاید بپرسید که چرا از PVC و POLYSTER برای درب سریع بالارونده استفاده می شود. می توان گفت به دو دلیل زیر استفاده از این مورد در درب سریع بالارونده تبریز موثر است:

  • اولا وزن بسیار سبکی دارند
  • دوماقابلیت نظافت سریع

حالا که با درب سریع بالارونده و کاربردهای آن اشنا شدید، بد نیست کمی درباره ویژگی های آن هم صحبت کنیم. درب سریع بالارونده تبریز یکی از بهترین هاست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۴
امیرارسلان ارسلان

درب اتوماتیک تبریز

رپورتاژ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی