پذیرش سفارشات نوشتن مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی

داوری و پذیرش مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی

پذیرش سفارشات نوشتن مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی

داوری و پذیرش مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی

داوری و پذیرش مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مقاله کنفرانس و دلایل اهمیت آن

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۴۸ ب.ظ

متقاضیانی که برای تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور اقدام می کنند، بایستی اصول مقاله نویسی حرفه ای را بدانند تا در طول دوره تحصیل خود در هر مقطعی که هستند، با مشکلی رو به رو نشوند.

1-w900-h600

بار ها مشاهده شده است که متقاضیانی که برای تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور اپلای می کنند، حتی به اصول روش تحقیق و رفرنس دهی نیز آشنا نیستند چه برسد به اصول مقاله نویسی کوتاه و بلند آکادمیک. این ضعف در میان دانشجویان ایرانی بیش تر از ملیت های دیگر در دانشگاه های خارج از کشور به چشم می خورد و مهم ترین دلیل آن را نیز باید عدم آشنایی آن ها با اصول تحقیق کمی و کیفی و هم چنین مقاله نویسی به زبان انگلیسی در راستای استانداردهای بین المللی دانست. در مقطع کارشناسی، دانشجویان ایرانی اگر مجبور به مقاله نویسی بشوند،‌معمولا مقالاتی به زبان فارسی با رفرنس های فارسی  تالیف میکنند که معمولا اساتید با دقت این مقالات را بازبینی نمی کنند  برای همین وقتی دانشجو در داخل یا خارج از کشور وارد مقطع کارشناسی ارشد می شود،‌ با سدی به نام روش تحقیق و مقاله نویسی حرفه ای با اشل بین المللی رو به می شود که برای خیلی ها چالش بر انگیز است.

2-w600-h600

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی